poniedziałek, 1 września 2014

Dzień pierwszy.


Cześć.

Dzisiaj odbyłem swój pierwszy trening aerobowy z cyklu wrześniowego wyzwania. Od początku narzuciłem dość wysokie tempo i starałem się je utrzymać. Jako, że mój licznik rowerowy jest w serwisie nie miałem pojęcia z jaką aktualną prędkością jadę, a Endomondo schowane było w kieszeni.


Po powrocie z trasy wynik pozytywnie mnie zaskoczył. Nie sądziłem, że wykręcę taki czas i tak wysoką średnią prędkość przejazdu. Byłaby jeszcze ciut wyższa, gdyby nie fakt, że w Sopocie trzeba zejść z roweru i przeprowadzić go kilkaset metrów pieszo (molo). Najszybciej przejechany kilometr pokonałem w drodze powrotnej. Zajęło mi to 2 minuty 8 sekund. Jestem zadowolony z wyniku.
Podczas następnych wycieczek nie będę starał się bić rekordu, ale jechać podobnym, albo nawet trochę niższym tempem.

Do przeczytania,
Fladerone

8 komentarzy:

  1. Niezły czas! Ja w tym roku byłam na rowerze tylko raz, przejechałam 2 km w drodze na halę na trening jak byłam na obozie, a mój rower leży w piwnicy, brudny :< A nową notkę dodałam 31 sierpnia, nie widać jej na stronie głównej? http://pestanasfloreadas.blogspot.com/2014/08/cykl-millenium-recenzja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz widać. Ale jak wchodziłem wcześniej to jeszcze nie było. Może jakiś błąd u mnie. ; )
      Zgaduję, że rower nie przypadł Ci do gustu? :D

      Usuń
    2. Własnie powiem Ci, że bardzo lubię jeździć na rowerze. Ale jakoś w tym roku nie chciało mi się go wyciągać z piwnicy, a to szłam na plażówkę, a to na rolki, albo biegać i jakoś leżał w tej piwnicy i leżał. Na wiosnę muszę go odkurzyć :D A na obozie bardzie nie przypadł mi do gustu dlatego, że dostałyśmy niedopasowane rowery, miałam bardzo mały, że strasznie bolały mnie kolana, nie można było zmieniać przerzutek a siodełkoo aaaaaahhh, tak mi się wbijało, że czułam się krojona w pół. :<

      Usuń
  2. Tempo świetnie, ja nie mam pojęcia z jaką prędkością jeżdżę przez brak Endomondo, ale pewnie nie tak szybko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydawało mi się, że jadę wolniej, mimo że dawałem z siebie sporo. Może też byś się zaskoczyła po instalacji Endomondo. ;)

      Usuń
  3. Świetny czas i przyznam, że zazdroszczę trasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trasa jest naprawdę malownicza. Jadąc ścieżką co chwilę, w przerwach między żywopłotem, widać wzburzone morze. Co prawda jest też minus, bo ostro dmucha na tych odcinkach bez roślinności i trudniej pedałować. :)

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać, kiedy wrócę i będę mogła tam pojeździć.
    Gratuluję kilometrażu! ;)

    OdpowiedzUsuń